آموزش های همگانی

ساخت وبلاگ

میکروب‌های بدن یک فرد ممکن است روی هر شیئی که شخص لمس کرده یا روی تجهیزاتی که استفاده کرده، پیدا شوند. برخی از میکروب‌ها می‌توانند تا 5 ماه روی سطح خشک زندگی کنند. میکروب‌ها در هر سطحی می‌توانند به شما یا شخص دیگری منتقل شوند. به همین دلیل است که ضد عفونی کردن لوازم و تجهیزات بسیار مهم است. ضدعفونی کردن به معنای تمیز کردن آن برای از بین بردن میکروب‌ها است. ضدعفونی کردن لوازم و تجهیزات به جلوگیری از انتشار میکروب‌ها کمک می‌کند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد برخی از انواع لوازم شست و شو را معرفی نماییم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

لوازم شست و شو نقش اساسی در زندگی روزمره ما در خانه، مدرسه و اداره دارند. با از بین بردن ایمن و موثر خاک، میکروب و سایر آلاینده‌ها، از گسترش بیماری‌های عفونی جلوگیری می‌کنند، مواد آلرژی زا مانند گرد و غبار را کنترل می‌کنند و به ما کمک می‌کنند تا سالم بمانیم. مواد شیمیایی که برای تمیز کردن محصولات استفاده می‌شود، مانند مواد شوینده لباسشویی، سفید کننده‌ها، محصولات ظرفشویی و سایر پاک کننده‌های خانگی، به بهبود راندمان نظافت کمک می‌کنند.

موارد استفاده لوازم شست و شو

مواد شیمیایی موجود در محصولات شوینده مانند مواد شوینده لباسشویی می‌توانند به این محصولات کمک کنند تا در آب سرد به همان اندازه در آب گرم عملکرد خوبی داشته باشند و مصرف کنندگان را قادر می‌سازند در هزینه و انرژی هنگام شستن لباس‌های خود صرفه جویی کنند. علاوه بر این، فرمولاسیون‌های مایع لباسشویی با غلظت بالا، به مواد بسته بندی کمتری نیاز دارند و زباله کمتری تولید می‌کنند.

محصولات پاک کننده خانگی حاوی پاک کننده‌های آنتی باکتریال نه تنها کثیفی و خاک را از بین می‌برند، بلکه می‌توانند میکروب‌هایی را که ممکن است باعث بیماری شوند را نیز از بین ببرند.

محصولات شوینده کلردار می‌توانند به محافظت در برابر شیوع آنفولانزای فصلی و دوره‌های بیماری‌های ناشی از غذا کمک کنند. مهدکودک‌ها، بیمارستان‌ها، رستوران‌ها و سایر امکانات عمومی به ویژگی‌های ضدعفونی‌کننده پاک‌کننده‌های مبتنی بر کلر برای حفظ محیط زیست عاری از میکروب‌ها متکی هستند.

حلال‌های تمیز کننده نیز از محصولات تمیز کننده رایج هستند. به عنوان مثال، گلیکول اترها به عنوان یک جزء فعال در فرمولاسیون‌های شیشه‌ای سنگین، کف و سایر فرمول‌های تمیز کننده سطوح سخت بسیار موثر هستند. این حلال‌ها سازگاری خوبی با آب، گریس‌ها و روغن‌ها دارند و زیست تخریب پذیری خوبی دارند.

مواد شوینده از چه موادی تشکیل شده‌اند؟

انواع مختلفی از مواد تشکیل دهنده در لوازم شستشو برای کمک به عملکرد آنها استفاده می‌شوند. به عنوان مثال، ممکن است حلال‌هایی مانند اتانول، مواد نگهدارنده یا سفید کننده کلر را در ترکیبات یک محصول تمیزکننده مشاهده کنید. شما اغلب می‌توانید مواد تشکیل دهنده ذکر شده را در برچسب یا بسته بندی مواد تشکیل دهنده محصول بیابید.

آیا مواد شیمیایی سمی در لوازم شستشو وجود دارد؟

هر ماده شیمیایی، حتی آب یا اکسیژن، خرید لوازم شست و شو ،اگر بیش از حد وارد بدن شود یا جذب شود، می‌تواند سمی باشد. سمیت یک ماده خاص به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله اینکه فرد چقدر در معرض آن ماده قرار می‌گیرد و برای چه مدت. در حالی که محصولات پاک کننده ایمن و مؤثر هستند، باید به طور مناسب برای محافظت از سلامت مصرف کنندگان و خانواده‌های آنها استفاده شوند. کاربران باید قبل از استفاده از یک محصول تمیز کننده خاص، تمام دستورالعمل‌های مربوط به حمل و نقل ایمن روی برچسب محصول را دنبال کنند.

منبع: وبسایت کالامان ایزد

آموزش های همگانی...
ما را در سایت آموزش های همگانی دنبال می کنید

برچسب : لوازم شست و شو, نویسنده : محمد سلحشوری harmahei بازدید : 161 تاريخ : 29 تير 1401 ساعت: 18:8

بهترین جراح پلاستیک کیست ؟ داشتن ظاهر زیبا از خواسته‌های بسیاری از مردم است. به گونه‌ای که همه افراد به دنبال راهکارهایی برای مطلوب‌تر و زیباتر کردن خود هستند. جراحی پلاستیک و زیبایی بهترین راهکار برای رفع عیوب و مشکلات ظاهری افراد است. این جراحی باید زیر نظر متخصص جراحی زیبایی و پلاستیک انجام شود. تا فرد پس از عمل جراحی به نتایج مطلوب خود برسد. جراحی پلاستیک، بسیار حساس است. زیرا در صورت عدم تخصص و تجربه کافی جراح نه تنها فرد به نتایح مطلوب خود نمی‌رسد بلکه مشکلات و عوارض خطرناکی هم به بار می آورد. از این رو عمل جراحی زیر نظر بهترین جراح پلاستیک تضمین‌کننده دستیابی به نتایج مطلوب است.

در این مقاله قصد داریم در مورد در مورد جراحان پلاستیک صحبت کنیم این مقاله بر گرفته از یک مقاله در یک سایت است که منبع آن در آخر ذکر شده است و نظر ما و یا پیشنهاد ما نیست فقط در قالب یک مقاله کاربردی منتشر شده است و تقاضا می کنیم شما هم نظرتون رو راجع به این مقاله در بخش دیدگاه ها برای ما ارسال نمایید

پیشرفت دانش پزشکی در سال‌های اخیر منجر به گرایش افراد بیشتری به جراحی زیبایی و ترمیمی صورت شده است. زیرا در زمان های گذشته این عمل با سختی‌های زیادی به همراه بود اما در حال حاضر جراحی زیبایی و ترمیمی بسیار آسان تر شده است. البته مهارت و تجربه جراح پلاستیک در نتیجه نهایی بسیار موثر است. اغلب افراد برای انجام جراحی‌های خود به دلیل امکانات بالا در بیمارستان ها، به تهران مراجعه می کنند. هرچند پیدا کردن بهترین جراح پلاستیک در تهران کار چندان آسانی نیست. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

جراحی زیبایی و ترمیمی صورت چیست؟

جراحی پلاستیک در حالت کلی به سه دسته تقسیم می شود:

1- جراحی ترمیمی کارکردی :

این نوع جراحی برای اصلاح عملکرد یکی از عضوهای صورت انجام می شود.

در واقع انجام این عمل ضروری و حیاتی است. مانند جراحی بینی برای افرادی که دارای انحراف مادرزادی هستند و این مسئله منجر به ایجاد دشواری در روند تنفسی آن ها شده است.

2- جراحی ترمیمی محض :

در این جراحی ترمیم آثار زخم و سوختگی هدف اصلی می باشد.

3- جراحی زیبایی محض :

این نوع از جراحی برای رفع ایراد صورت برای زیباتر شدن انجام می شود و ضرورت پزشکی ندارد.

یک جراح پلاستیک خوب در تهران باید در هر سه دسته فوق دارای مهارت کافی باشد. از طرفی جراح باید با اصول اولیه زیباشناختی آشنا باشد.زیرا عمل‌های جراحی زیبایی ترمیمی صرفا یک کار علمی نیست.

ویژگی‌های بهترین جراح پلاستیک و زیبایی در شمال تهران :

برخی از ویژگی‌های یک جراح زیبایی به شرح زیر است:

1- جراح پلاستیک بتواند با توجه به نوع پوست، جنس، وزن، گوشت و نوع استخوان بیمار نتیجه نهایی جراحی را تخمین بزند و با بیمار خود در این باره گفتگو کند.

2- یک جراح زیبایی متعهد، باید از انجام جراحی‌های غیر ضروری پرهیز کند.

3- یکی از مهم‌ترین نکات ایجاد ارتباط مناسب با بیمار برای آگاهی از انتظارات او می باشد. جراح پلاستیک باید با بیمار خود درباره مزایا و معایب جراحی صحبت کند و اطمینان پیدا کند که بیمار در شرایط روحی مناسبی به سر می برد.

4- توانایی تجسم صورت بیمار را بعد از جراحی داشته باشد تا بتواند بهترین تصمیم را در زمان عمل اتخاذ کند.

5- بارزترین ویژگی یک جراح پلاستیک خوب در تهران قطعا به روز رسانی دانش خود در زمینه تکنیک‌ها و فناوری‌های جدید در حوزه پزشکی است.

6- یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در بهترین جراحان پلاستیک یافت می‌شود، این است که شنونده خوبی هستند.

7-جراح پلاستیک باید بتواند به خوبی به بیمار خود گوش دهد و در صورت لزوم بتواند ترس او را تسکین دهد.

8-جراح پلاستیک باید خود شجاع باشد که بتواند شجاعت خود را به بیمار القا کند.

بهترین جراح پلاستیک ایران

همان طور که گفته شد، یک جراح پلاستیک باید پس از گذراندن دوره‌های آموزشی در دانشکده رشته پزشکی و تخصص زیبایی، برای سطح فوق تخصص جراح پلاستیک اقدام کند و پس از موفقیت در دوره‌های آموزشی و آزمون‌ها، به جراح پلاستیک زیبایی تبدیل می‌شود.

برخی از افراد معتقد هستند که بهترین جراحان پلاستیک در جهان، در ایران تحصیل کرده‌اند و ایرانی هستند و برخی دیگر نیز در بین این جراحان، به دنبال بهترین جراح پلاستیک ایران و یا بهترین جراح پلاستیک تهران می‌گردند که بتوانند عمل زیبایی و جراحی خود را زیر نظر این افراد بگذرانند.

به طور کلی، رنکینگ و رتبه بندی دقیقی برای ارزیابی بهترین جراح پلاستیک ایران و بهترین جراح پلاستیک تهران وجود ندارد که بتوان طبق آن، اقدام به تصمیم گیری در خصوص انتخاب بهترین جراحان پلاستیک ایران کرد. ولی می‌توان بر اساس برخی شواهد، بهترین جراحان پلاستیک ایران را تشخیص داد که از میان این شواهد می‌توان بر اساس نمونه کارهای آن‌ها و نیز رزومه علمی و تخصص و سابقه کار و دستاوردها و جوایز علمی که برده‌اند، برای انتخاب بهترین جراح پلاستیک ایران و یا بهترین جراح پلاستیک تهران، اقدام نمود.

بهترین جراحان پلاستیک ایران توانایی تشخیص کمبود و اختلالات موجود در شکل ظاهر هر فرد را داشته و بهترین روش درمانی را در بهبود ظاهر افراد اتخاذ می‌کنند. بهترین جراح پلاستیک ایران باید علاوه بر دانش، مهارت و تخصص و تجربه کافی در زمینه جراحی پلاستیک و زیبایی، دانش و مهارت در زمینه زیبایی شناختی انسان و اعضای بدن افراد را داشته باشد تا بتواند به بهترین شکل، معماری بدن هر فرد را بر اساس خواسته‌ها و انتظارات وی، طراحی کرده و نسبت به جراحی آن اقدام نماید.

بهترین جراح پلاستیک تهران

برای انتخاب بهترین جراح پلاستیک تهران ، اقدامات قبل که برای انتخاب بهترین جراح پلاستیک ایران توضیح دادیم را می‌توانید انجام دهید. اگر در تهران هستید، می‌توانید به کلینیک بهترین جراحان پلاستیک ایران در تهران مراجعه کنید و در این مراجعه حضوری، اطلاعات ارزشمندی را از نحوه کار جراح به دست آورید.

در این زمینه شما می‌توانید برای انتخاب بهترین جراح پلاستیک تهران ، از نکاتی که در زیر آورده‌ایم نیز استفاده کنید:

نکات اساسی در انتخاب بهترین جراح پلاستیک و جراح زیبایی

اطمینان از تخصص و مدرک تحصیلی در زمینه جراحی پلاستیک

بسیاری از افراد گمان می‌کنند هر شخصی که پزشک جراح باشد، صلاحیت انجام عمل جراحی پلاستیک را دارد.  و با مشاهده تبلیغات جراحی پلاستیک ارزان‌قیمت در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی وسوسه می‌شوند که خود را زیر تیغ هر جراحی بسپارند. اما واقعیت این است که جراحان پلاستیک و زیبایی باید دوره‌های جراحی پلاستیک را بگذرانند و پس از اخذ مجوزهای لازم واجد شرایط انجام عمل جراحی پلاستیک و زیبایی شوند.

بررسی تجربیات جراح با توجه به نوع عمل جراحی

زمینه‌های تخصصی عمل جراحی پلاستیک متعدد است و جراحان پلاستیک در زمینه‌های مختلف تخصص دارند. از این رو باید جراحی را انتخاب کنید که در یک زمینه خاص تخصص و تجربه انجام اعمال جراحی متعددی را داشته باشد.

بهترین جراح پلاستیک تهران می تواند در زمینه‌های مختلف از جمله جراحی بینی، جراحی سینه، جراحی پلک، پیکرتراشی بدن، بوتاکس و فیلر، اتوپلاستی و موارد مشابه دیگر، تجربه بیشتری نسبت به سایر فیلدهای جراحی پلاستیک داشته باشد از این رو بهتر است بهترین جراح پلاستیک تهران را بر اساس تجربه ای که در زمینه مشخصی دارد انتخاب کنید تا بتوانید بهترین نتایج را از عمل جراحی زیبایی خود به دست آورید.

نکته ذکر شده در بالا را شاید بتوان به عنوان یکی از مهم ترین نکات در انتخاب بهترین جراح پلاستیک تهران معرفی کرد لذا دقت لازم را در انتخاب بهترین جراح پلاستیک تهران ، با توجه به این نکات، داشته باشید.

ایجاد حس آرامش و امنیت توسط جراح

این که یک جراح پلاستیک را انتخاب و به وی اعتماد کنید تصمیم بسیار مهمی است. زیرا انجام یک جراحی پلاستیک نوعی ریسک بزرگ محسوب می‌شود. از این رو توصیه می‌شود جراحی را انتخاب کنید که بتواند به شما حس آرامش و امنیت بدهد و کاملا به او اعتماد کنید و از کسب نتایج مطلوب جراحی او مطمئن باشید.

درباره امکانات و تجهیزات اتاق عمل تحقیق کرده و از آن مطمئن شوید.

جراحی پلاستیک باید در اتاق عملی انجام شود که از امکانات مطلوب همانند سیستم‌های پشتیبانی و احیا برخوردار باشد. تا مواقع اضطراری و ایجاد هر گونه مشکل جدی این امکانات و تجهیزات در دسترس باشد. بهترین جراح پلاستیک باید در این گونه اتاق‌های عمل  به انجام جراحی بپردازد.

برخورداری از اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیری

برخورداری از اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیری به همان اندازه مهم است که جراح باید تخصص و مهارت داشته باشد. مراعات حال مراجعه‌کننده و بیمار و نیز برخورد شایسته در قبل و حین عمل جراحی و حتی پس از آن نشان‌دهنده وجود اخلاق و منش حرفه‌ای یک پزشک جراح است. انجام خدمات جراحی پلاسیتک اعم از مشاوره و عمل جراحی با داشتن دقت و مسئولیت‌پذیری، بعد دیگر اخلاق حرفه‌ای جراح زیبایی به شمار می‌رود.

آگاهی از تکنیک‌های مدرن در جراحی پلاستیک

جراحی پلاستیک همانند هر حوزه پزشکی و جراحی دائما در حال تحول و پیشرفت است و با گذشت زمان تکنیک‌های جدیدی مطرح و استفاده می‌شود. تکنیک های مدرن نواقص روش‌های قبلی را برطرف می‌کند و همچنین نتایج مورد انتظار بیماران را بیشتر برآورده می‌کند. آگاهی از تکنیک‌های مدرن جراحی پلاستیک و تلاش در جهت کسب مهارت جراحی با این تکنیک‌ها برای هر جراح پلاستیکی ضروری است.

از طرفی لازم به ذکر است که تمام خدمات انجام شده توسط ایشان جهت رفاه حال بیماران با قیمت مناسب ارائه می شود. هرگز فراموش نکنید با توجه به ایجاد تغییرات جدی در عمل‌های زیبایی و ترمیمی صورت و گاهی غیر قابل برگشت مراجعه به جراح پلاستیک خوب در تهران بسیار ضروری است.

در نظر داشته باشید که جراحی پلاستیک از جمله جراحی‌های بسیار حساس محسوب می‌شود که تخصص و تجربه جراح شرط اصلی موفقیت‌آمیز بودن جراحی است.

زیرا در صورتی که جراح فاقد ویژگی‌های یک جراح متخصص و باتجربه باشد، نه تنها انتظار نتایج مطلوب و قابل قبول وجود ندارد، چه بسا خطرات و عوارض بسیار خطرناکی می‌تواند پیامد یک جراحی غیر ایمن و غیر اصولی باشد.

از این رو به متقاضیان بهترین جراح پلاستیک در تهران توصیه می‌کنیم در انتخاب جراح نهایت دقت را داشته باشند و با تحقیق کامل جراح مورد نظر خود را انتخاب کنند.

منبع: وبسایت رجبپور

آموزش های همگانی...
ما را در سایت آموزش های همگانی دنبال می کنید

برچسب : جراح پلاستیک, نویسنده : محمد سلحشوری harmahei بازدید : 114 تاريخ : 19 تير 1401 ساعت: 17:52

یکی از بهترین و مهمترین دیوارپوش هایی که برای تزیین دیوارها در محیط های داخلی استفاده میشود، کاغذ دیواری یا والپیپر نام دارد؛ استفاده از کاغذ دیواری برای تغییر دکوراسیون منزل این روزها تبدیل به یک امر کاملاً رایج شده است، اصلاً وقتی حرف از تغییر دکوراسیون منزل میزنیم ناخودآگاه به یاد خرید کاغذ دیواری می افتیم.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

انواع جنس کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها به لحاظ جنس متنوع هستند و شناخت آنها به افراد کمک می کند براحتی از مرحله خرید کاغذ دیواری عبور کنند. پس لازم است خیلی خوب با انواع جنس کاغذ دیواری آشنا شویم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

کاغذ دیواری های نانوون N0N-WOVEN

کاغذهای نانوون (الیاف) از مواد طبیعی ساخته می‌شوند و هیچ گونه مواد شیمیایی و یا پی وی سی در آن دخیل نیستند، این کاغذها به دلیل آنکه همانند پی وی سی‌ها از خود مواد شیمیایی متصاعد نمی‌کنند در اروپا و آمریکا به شکل گسترده‌ای استفاده می‌گردند. از ویژگی‌های برجسته کاغذ دیواری‌ های نانوون چسب پذیری خوب و همین طور طرح‌ های ظریف و زیبای آن می‌ باشد. این کاغذها دوستدار محیط زیست بوده و به چرخه طبیعت باز می‌گردند. به همین دلیل خرید کاغذ دیواری نانوون را به افرادیکه دوستدار محیط زیست هستند توصیه می کنیم.

کاغذ دیواری نانو

کاغذ دیواری نانو یکی از مرغوب ترین انواع کاغذ دیواری هستند. این کاغذ دیواری علاوه بر داشتن ویژگی های مثبت همچون قابلیت شستشو یک ویژگی مهم دیگری دارد که آن را از سایر رقبا متمایز می کند و آن ویژگی خاصیت ضدلک و آلودگی می باشد. اگرچه قیمت کاغذ دیواری نانو مانع از استفاده گسترده آن می شود ولی با این حال خرید کاغذ دیواری نانو را به بسیاری از افراد توصیه می کنیم.

کاغذ دیواری وینیل نانوون

با خرید کاغذ دیواری وینیل نانوون از مزیت کاغذ دیواری نانوون و PVC یکجا بهره می برید؛ این کاغذها از یک لایه نانوون و یک لایه PVC ساخته شده اند و به همین دلیل مثل مقاومت خوبی در برابر رطوبت دارند، پس می توان از آن با خیال راحت در محیط های مرطوب استفاده کرد.

کاغذ دیواری پارچه ای

این نوع کاغذ دیواری ترکیبی از کاغذ و پارچه می باشند که در برخی موارد به آن لایه ای پلاستیکی از جنس ونیل نیز اضافه می شود. پارچه هایی هایی مثل کتان و مخمل در تهیه آنها به کار می رود. از این نوع از کاغذ دیواری برای پوشش دیوارهای فضاهای لوکس استفاده می شوند. کاغذ دیواری های پارچه ای قابل شسشو نیستند و به همین دلیل خرید کاغذ دیواری پارچه ای صرفاً جنبه تزئینی دارد.

کاغذ دیواری پی وی سی PVC

کاغذ دیواری های pvc محکم، بادوام، قابل شستشو و ضد خش هستند و به همین دلیل خرید کاغذ دیواری پی وی سی کاربردهای متعددی دارد. کاغذ دیواری های PVC به این دلیل که خاصیت شستشوی مستقیم دارند در محیط هایی که امکان آلودگی در آن بیشتر است مورد استفاده قرار می گیرند. پلی وینیل کلراید ماده ای است که از آن در ساخت این نوع از کاغذ دیواری ها استفاده می شود. از سویی دیگر قیمت کاغذ دیواری پی وی سی بسیار مناسب تر از سایر انواع کاغذ دیواری است.

پی وی سی‌ ها دارای ویژگی‌ هایی هستند که عبارتند از:

ضد آب بودن

مقاومت مناسب در برابر کشش و فشار
قابلیت ایجاد طرح‌های برجسته و زیبا
از معایب این کاغذ دیواری ها می توان به انتشار گازهای سمی در هنگام گرم شدن اشاره کرد. به همین دلیل است که استفاده از آنها در اروپا محدود شده است.

کاغذ دیواری پی وی سی – نان وون

این کاغذ دیواری‌ها ترکیبی از نانوون‌ها و پی وی سی‌ هستند، بدین صورت که از مزایای هر دو کاغذ استفاده می‌کنند. یعنی پشت کاغذ دیواری‌ها نان وون می‌باشد که چسب پذیری مناسب داشته باشند و روی آنها از پی وی سی استفاده می‌شود.

کاغذ دیواری با الیاف طبیعی

نوع دیگر از دیوارپوش وجود داشته که البته بسیار کمیاب نیز میباشد و از  الیاف طبیعی درست شده است؛ در ساخت کاغذ دیواری الیاف طبیعی از نوعی چوب فنلاندی استفاده میشود، تمام ویژگی هایی که در سایر دیوارپوش ها وجود دارد در این نوع کاغذ دیواری نیز به کار رفته از جمله قابلیت شستشو، ضد حساسیت و سازگار با طبیعت از ویژگی های این محصول با الیاف طبیعی میباشد؛ اگر سطح کاغذ دیواری الیاف طبیعی را مشاهده کنید متوجه چوب و برگ های بسیار کوچک طبیعی بر روی آن خواهید شد که زیبایی آن را دو چندان کرده اند.

کاغذ دیواری سه بعدی

دیوارپوش های سه بعدی نیز یکی از طرح ها و مدل های کاغذ دیواری میباشد که به نسبت جدید هستند و تازه وارد بازار فروشگاه های دکوراسیون داخلی شده اند، همانطور که از نام این محصول مشخص است، از طرح های سه بعدی بر روی خود برخوردار است و همین موضوع تنها تفاوت این مدل با سایر کاغذ ها میباشد، از لحاظ کیفیت کاغذ دیواری سه بعدی تفاوتی با سایر دیوارپوش ها نداشته و تنها طرح روی آن از اشکال سه بعدی انتخاب شده اند.

طرح های کاغذ دیواری

طرح های کاغذ دیواری را می توان در قالب طرح های زیر خلاصه کنیم تا فرآیند فروش کاغذ دیواری تسهیل یابد. درحقیقت آلبوم های کاغذ دیواری براساس نوع طرح و جنس دسته بندی می شود.

طرح کلاسیک و داماسک

داماسک و طرح های مشابه آن از اولین طرح های کاغذ دیواری هستند، البته این طرح ها در سال های اخیر به لحاظ شکل ظاهری و رنگ تغییر کرده اند، به طوریکه حتی می توان از آنها در منازل مدرن نیز استفاده کرد.

طرح مدرن و هندسی

طرح های هندسی جدیدترین طرح های موجود در بازار هستند و می توان گفت این طرح ها ترند سال 2020 بوده اند، به همین دلیل تقاضا برای آنها بسیار بالاست.

طرح گلدار

کاغذدیواری گلدر از تکرار طرح گل ایجاد شده اند، طرح های گل موجود در این طرح ها در سایزها و رنگ های مختلفی هستند، کاغذ دیواری گلدار را معمولاً به طور ترکیبی با کاغذدیواری ساده استفاده می کنند.

طرح راه راه

کاغذ دیواری های راه راه به صورت خطوط افقی و عمودی موجود هستند، کاغذ دیواری های راه راه افقی فضا را بزرگتر و راه راه عمودی فضا را بلندتر از واقعیت نشان می دهند.

پوستر دیواری

درواقع پوستر همان کاغذ دیواری ست با این تفاوت که طرح و سایز به سفارش مشتری انتخاب می شود و معمولا جنس آن نیز کیفیت نسبتا کمتری درمقایسه با نمونه های دیگر دارد.

پرطرفدارترین فضاها برای نصب انواع کاغذ دیواری

کاغذ دیواری در موارد بسیار زیادی و در مکان های زیادی قابل استفاده میشود و در واقع محدود به هیچ جا و مکانی نیست، اما در ادامه مکان هایی را که بیشترین استفاده از این محصول دارند را برای شما عزیزان به صورت لیست شده ارائه میکنیم.

  • کاغذ دیواری برای هتل
  • کاغذ دیواری برای اتاق خواب
  • کاغذ دیواری برای پذیرایی
  • کاغذ دیواری برای پشت تلویزیون
  • کاغذ دیواری برای پشت تخت خواب
  • کاغذ دیواری برای آرایشگاه
  • کاغذ دیواری برای آشپزخانه
  • کاغذ دیواری حمام و میز روشویی
  • کاغذ دیواری برای سقف
  • کاغذ دیواری برای مطب
  • کاغذ دیواری برای اداره
  • کاغذ دیواری برای کافی شاپ و رستوران
  • کاغذ دیواری برای سوئیت و باغ
  • کاغذ دیواری برای ستون
  • کاغذ دیواری برای راه پله

بعلاوه می توانید از فروشگاه های خرید کاغذ دیواری بدون واسطه خیابان سهروردی هم دیدن کنید که از نظر طرح و رنگ با پل چوبی برابری می کند، اگر ساکن غرب تهران هستید نیز می توانید سری به بورس فروش کاغذ دیواری واقع در خیابان آیت الله کاشانی بزنید و در مورد قیمت کاغذ دیواری اطلاعات جامعی دریافت نمایید؛ همچنین فروشگاه های بلوار ابوذر و خیابان قزوین به ترتیب مناسب ساکنین شرق و جنوب تهران می باشد.

منبع: دکورچوب

آموزش های همگانی...
ما را در سایت آموزش های همگانی دنبال می کنید

برچسب : کاغذ دیواری, نویسنده : محمد سلحشوری harmahei بازدید : 156 تاريخ : 15 تير 1401 ساعت: 2:39

نشانی سر راست معرفی نویسنده نام آشنایی که آوازه‌اش در سرتاسر دنیا پیچیده، همان «قصه‌های مجید» است که همه اعضای خانواده را پای تلویزیون دور هم جمع می‌کرد.

در کوچه‌پسکوچه‌های محله قدیمی با پسرک همراه می‌شدیم، دوچرخه‌ سواری می‌کردیم، درس می‌خواندیم، از ترس امتحان بی‌خوابی می‌کشیدیم وگاه و بیگاه می‌خندیدیم. «هوشنگ مرادی کرمانی» ۲ سالی می‌شود که از نویسندگی خداحافظی کرده است. شخصیت مهربان و دوستداشتنی او اما فقط در در دنیای نویسندگی خلاصه نمی‌شود. این بار با او درباره پنجشنبه‌ها و کوهنوردی‌اش گپ زده‌ایم؛ عادتی که از ۴ دهه پیش تا قبل از شیوع کرونا هیچ‌وقت ترک نشد.

 بزرگ‌ترین لذت زندگی شما کتاب خواندن است. گویا لذت کوهنوردی هم برایتان کم از کتابخوانی نیست.
بله. بزرگ‌ترین لذت زندگی من کوه و کتاب است. ذهن روستایی‌ من و نوشته‌هایم پر از طبیعت است. صبح‌ها تا درخت‌ها را نبینم و تا پرنده‌ها را نبینم روزم آغاز نمی‌شود.


 پس تقریباً ۲ سال است که به دلیل شیوع کرونا از لذت کوهنوردی دور مانده‌اید؟
از وقتی کرونا آمد، دیگر کوه نمی‌روم. دوست دارم کرونا که تمام شود، دوباره کوهنوردی را از سر بگیرم. نخستین روزی که امکانش فراهم باشد حتماً می‌روم. می‌دانید که ۷۷ ساله هستم. اگر بتوانم دوباره کوه بروم حتماً می‌روم.


 مسیر کوهنوردی را با دوستان طی می‌کردید یا تنها؟
با دوستان کوهنورد می‌رفتیم. هنرمند، مترجم، نویسنده، شاعر، بازیگر، کارگردان، نقاش و دوستان زیادی بودند که با هم کوهنوردی می‌کردیم.

پس پنجشنبه‌های کوهنوردی برای خودش پاتوق ادبی و هنری هم بود؟
در همین گروه کوهنوردی با بسیاری از دوستان آشنا شدم. دکتر عبدالحسین نیک‌گهر، جامعه‌شناس و مترجم و بسیاری دیگر را آنجا دیدم. در گفت‌وگوهایی که با هم در مسیر کوهنوردی داشتیم از حال همدیگر خبر می‌گرفتیم. اینکه هر کسی چه می‌کند، اوضاع چگونه است، چه خبری خوانده، مشغول چه‌کاری است و صحبت‌هایی از این دست.


 معمولاً چه مسیری را برای کوهنوردی انتخاب می‌کردید؟
مسیرهای مختلفی برای کوهنوردی می‌رفتیم. یک مدت فقط مسیر کوهنوردی دارآباد را می‌رفتیم. گاهی هم مسیر توچال را برای کوهنوردی انتخاب می‌کردیم؛ همانجایی که تله‌کابین هم دارد. مدت‌های زیاد شاید حدود ۲۷، ۲۸ سال هم مسیر درکه را کوهنوردی می‌کردیم. بیشتر کوه‌های شمیران را کوهنوردی کردم. مناظر زیبایی دارد. البته مسیر درکه را بیشتر از همه دوست دارم.


 گفته می‌شود وقتی نویسنده‌ای به سد نویسندگی برمی‌خورد، باید راهی برای بیرون رفت از آن پیدا کند. پیش آمده که برای شما کوهنوردی حکم عبور از سد نویسندگی را داشته باشد؟
سد نویسندگی یعنی چه؟ من نمی‌دانم.


 اینکه وقتی نویسنده توانایی تولید اثر جدید را از دست می‌دهد یا خود را در یافتن ایده‌های جدید ناتوان می‌بیند.
اگر نویسنده نازک نارنجی باشد، طبیعی است با هر اتفاقی که آزار ببیند، نوشتن را کنار می‌گذارد. من در سخت‌ترین روزگار زندگی، نوشتن را ادامه دادم. قصه‌های مجید را در خانه‌ای نوشتم که برای گرمایش آن نفت نداشتم. پالتو تن می‌کردم، کلاه سرم می‌گذاشتم، چند جفت جوراب روی هم می‌پوشیدم تا سرما را کمتر احساس کنم و بتوانم بنویسم. با این حال از سرما می‌لرزیدم اما می‌نوشتم. چراغ خوراک‌پزی را هم که روشن می‌کردم، همه جا را دود می‌گرفت. با این حال شب تا صبح بیدار بودم و می‌نوشتم.

 این روحیه تلاشگر و پشتکار مثال‌زدنی که در شخصیت اصلی داستان‌هایتان هم نمود دارد در شما ذاتی است یا می‌شود گفت کوهنوردی هم در تقویت این روحیه بی‌تأثیر نبوده؟
من چند چیز در کوهنوردی می‌دیدم که این‌قدر آن را دوست داشتم. اول اینکه در کوهنوردی رفاقت هست، نه رقابت. دوم اینکه وقتی کوهنوردی می‌کنی، همزمان می‌توانی فکر کنی و راه بروی. این برای من بسیار ارزشمند و لذت‌بخش بود. دیگر اینکه وقتی کوهنوردی می‌کنی، دست در آغوش طبیعت می‌اندازی. یادم است وقتی برای روزنامه داستان می‌نوشتم، داستان‌هایی که چاپ نمی‌شد و رد می‌شد را در یک بشکه می‌انداختند. ساعت‌ها در آن بشکه می‌گشتم تا داستانم را پیدا کنم. می‌رفتم دوباره می‌نوشتم و می‌آوردم. خیلی کتاب می‌خواندم. حتی با شکم گرسنه هم کتاب می‌خواندم.


 روایت کتاب خواندن را در «شما که غریبه نیستید» خوانده‌ایم؛ کتابی که به چاپ سی و هفتم رسید.
کتاب شما که غریبه نیستید زندگینامه من است. هر کسی این کتاب را دست گرفت نتوانست زمین بگذارد. به زبان‌های مختلف انگلیسی، روسی، ایتالیایی، گرجستانی و عربی ترجمه شده است. از خواندنش ضرر نمی‌کنید. در این کتاب گفته‌ام که برای کتاب خریدن چه زحمت‌هایی کشیده‌ام، شاگرد مغازه کتاب بودم. بچه‌ها در کرمان به من می‌گفتند: دیوانه کتاب‌خواندن. این‌قدر راحت‌طلب نباشیم و کتاب بخوانیم. هیچ چیزی در زندگی جای کتاب را نمی‌گیرد. باید زانو بزنیم و کتاب بخوانیم. به‌عنوان نویسنده‌ای که تجربه دارم می‌گویم تا عاشق کتاب نباشیم نمی‌توانیم بنویسیم.


 این روزها را چطور می‌گذرانید؟
این روزها حال خوبی ندارد. پس روزهای خوبی برای من هم نیست. آدم تلخی شده‌ام. کتاب‌هایی را که امروز و فردا کردم و فرصت نکردم بخوانم در این فرصت می‌خوانم. نردبان آسمان (گزارش کامل مثنوی به نثر) را خواندم. الان هم عرفان رندی در شعر حافظ نوشته داریوش آشوری را در دست دارم.

 نام‌هایی که از کوچه برداشته شد
۴ کوچه در خیابان حجاب، خرداد امسال به نام صمد بهرنگی، جبار باغچه‌بان، مهدی آذری یزدی و مرادی کرمانی نامگذاری شد. اما بعد از یک ماه و نیم پلاک خیابان‌ها را برداشتند و همان نام‌های قبلی را گذاشتند. هوشنگ مرادی کرمانی می‌گوید: «اسم کوچه به نام شهدا هم نبود. با اعداد شماره‌گذاری شده بود. در کرمان بلواری به نام من نامگذاری شده. مجسمه‌ای هم از من هست که بچه‌ها دورم را گرفته‌اند و دارم کتاب می‌خوانم. البته نام مرا از کوچه‌ای در تهران هم بردارند اشکالی ندارد و مهم نیست.»

منبع: همشهری آنلاین

آموزش های همگانی...
ما را در سایت آموزش های همگانی دنبال می کنید

برچسب : قصه‌های مجید, نویسنده : محمد سلحشوری harmahei بازدید : 152 تاريخ : جمعه 10 تير 1401 ساعت: 18:43

روشن کردن خودرو، باز و بسته کردن آن وابسته به ریموت خودرو است؛ بنابراین ریموت خودرو در کنترل و نگهداری از خودرو نقش مهمی دارد. اگر ساخت ریموت خودرو بدون رعایت استاندارد و اصول فنی صورت گیرد، در سیستم کنترل داخلی خودرو مشکلاتی ایجاد می‌شود که بسیار دردسر ساز خواهند شد. کلید کار، ساخت ریموت خودرو شما را در صورت گم شدن و یا خراب شدن در اسرع وقت و پایین‌ترین قیمت انجام خواهد داد. پس در صورت گم شدن ریموت خودروتان و یا خراب شدن با کلید کار تماس بگیرید. کلید کار در اسرع وقت یک ریموت نو به‌جای ریموت گمشده خودروتان خواهد ساخت.

انواع سوئیچ خودرو

انواع مختلفی از سوئیچ خودروها وجود دارد که متخصصان کلید کار می‌توانند آن‌ها را برای شما بسازند:

ریموت از راه دور (تراسپوندر)

نوعی ریموت‌های دورکار که بسیار ایمن‌تر از مدل‌های قدیمی هستند. این نوع ریموت‌ها معمولاً با باتری کار می کنند و با فشردن دکمه‌ای که روی آنها قرار دارد سیستم هشدار خودرو غیرفعال می شود. علت خرابی ریموت از راه دور در بیشتر مواقع ناشی از خالی شدن باتری آن است.  

ریموت‌های ورودی بدون کلید

یک نوع تراشه ترانسپوندر الکترونیکی روی این ریموت‌های قرار دارد که یک کد منحصربه‌فرد را به دستگاه «ایمن‌ساز» خودرو می‌فرستد. اگر این کد با کد برنامه‌ریزی ‌شده در ایمن‌ ساز مطابقت نداشته ‌باشد، خودرو روشن نمی‌شود. ریموت‌های ورودی بدون کلید بسیار ایمن هستند اما در صورت مفقود شدن، ساخت مجدد آنها مانند سوئیچ‌های معمولی ارزان نخواهد بود.

سوئیچ معمولی خودرو

سوئیچ معمولی خودرو قدیمی است و درعین‌حال ساخت یدک آن بسیار راحت است. دارای ویژگی امنیتی کمی است و رانندگان  مجبور به نصب دزدگیر برای جلوگیری از سرقت وسیله هستند.

چگونه در صورت گم شدن و یا خراب شدن ریموت خودرو یدک تهیه کنیم؟

شما در هر زمانی که سوئیچ خودروتان خراب و یا گم شود، می‌توانید بدون نیاز به اینکه خودرو خود را ترک کنید با یک کلید ساز تماس بگیرید و یدک سوئیچ خودرو خود را بسازید.

بر اساس یک نظرسنجی ۲۷ درصد از رانندگان ریموت خودرو خود را گم می‌کنند که باتوجه‌به تحقیقات یک مؤسسه پژوهشی، یک نفر از ۲۰ نفر ریموت خودرویش دزدیده شده است. اگر در این شرایط قرار گرفتید و ناگهان متوجه شدید ریموت خودرویتان ناپدید شده است. ماشین خود را با بکسل به پارکینگ انتقال دهید و سپس با نمایندگی خودرو تماس بگیرید تا ریموت خودرو شما را بسازد. این کار هزینه و دردسر بسیار زیادی دارد و این هزینه بسته به سال، مدل خودرو و نوع ریموت متغیر است. البته می‌توانید یک ریموت دسته دوم بخرید که در این شرایط مجبور خواهید بود تا دوباره ماشین را طوری برنامه ریزی کنید که ریموت جدید را بشناسد.

اگر نوع خودرو شما به‌گونه‌ای است که ریموت کددار دارید و به هر دلیلی خراب شده است. نمایندگی با اتصال یک دستگاه به خودروی شما اطلاعات ریموت قدیمی را پاک می کند و یک ریموت با چیپ جدید برای شما برنامه ریزی می کند و تحویل شما می دهد. 

ساخت ریموت خودرو با کلید کار

همانطور که اشاره شد سپردن ساخت ریموت یدک به نمایندگی، بسیار هزینه بر است ولی به دلیل حساسیت بالای ساخت ریموت خودرو، این کار باید به یک فرد کاربلد سپرده شود. کلید کار با دارابودن افراد متخصص در این زمینه با هزینه‌ای مناسب، مشکل شما را حل می‌کند. متخصصان کلید کار، کار ساخت سوئیچ و ریموت خودروهای مختلف را به شکل بسیار حرفه‌ای انجام می‌دهد. از سری خدماتی که کلید کار ارائه می‌دهد

  • تعمیر ریموت کددار به دست کارشناس باتجربه
  • ارائه فاکتور رسمی
  • تست ریموت روی خودرو بعد از پایان یافتن تعمیر یا ساخت
  • توضیح فنی در خصوص ایراد ریموت خودرو برای تعمیر
  • دریافت قیمت مصوب
  • ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن

در مورد آخر باید اشاره کنیم که درست است که دقت و زمان تأثیر چشم‌گیری در به انجام رسیدن صحیح کارها دارد. اما در زمانی که صاحبان خودرو نیاز به ریموت یدکی داشته باشند، زمان نسبت به سایر خدمات چندبرابر اهمیت پیدا می‌کند. کلید کار سعی بر این دارد تا تمامی خدمات را در کم‌ترین زمان ممکن به مشتریان خود ارائه دهد.

خدمات دیگر کلید کار

خدمات کلید کار فقط محدود به چند فعالیت نیست. کلید کار می‌تواند انواع ریموت‌های کددار را بسازد. ساخت ریموت یدکی خودرو و ساخت کلید بدون نیاز به کلید اصلی، از خدمات مهم کلید کار است. از دیگر خدمات می‌توان اشاره کرد به:

  • باز کردن درب‌های بسته
  • تعمیر و نصب انواع قفل
  • باز کردن گاوصندوق
  • فروش انواع ریموت، قفل، کلید
  • ریموت کردن تمامی انواع درب‌ها

قیمت ساخت ریموت خودرو

با توجه به قیمت مصوب ساخت ریموت خودرو در مجموعه کلید کار، هزینه ساخت ریموت خودرو به عوامل زیادی بستگی دارد و با توجه به نوع خودرو شما و نوع سیستم کد دهی خودرو، هزینه ساخت متغیر است. به عبارت دیگر در هر خودرویی نیاز به اعمال دستورات متفاوت و خاصی برای تنظیم کردن خودرو و به راه انداختن ریموت داریم. بهترین راه و سریع‌ترین راه برای استعلام هزینه ساخت، ثبت سفارش در سایت کلید کار است. متخصصین این مجموعه با پرسیدن اطلاعات دقیقی نوع خودرو و نوع نیاز شما، محدوده قیمت تعمیر ریموت کنترل و یا حتی ساخت ریموت کنترل خودرو شما را به شما اطلاع  خواهند داد.

در آخر

در هنگام خرابی یا ناپدید شدن ریموت خودروتان تعلل نکنید و سریعاً متخصصین تعمیر و ساخت ریموت کنترل را خبر کنید. ساخت تمامی ریموت‌ها مانند ریموت کنترل معمولی یا پیشرفته و کددار باید بادقت و توسط متخصصین کار آزموده انجام شود.

متخصصین کلید کار آماده ارائه خدمات ساخت کلید ریموت خودرو هستند، فقط کافی است از طریق سایت ثبت درخواست نمایید تا با شما تماس گرفته و شما را از جزئیات کار مطلع نمایند.

آموزش های همگانی...
ما را در سایت آموزش های همگانی دنبال می کنید

برچسب : ریموت خودرو, نویسنده : محمد سلحشوری harmahei بازدید : 210 تاريخ : 7 تير 1401 ساعت: 18:43